OGŁOSZENIE O ZAMóWIENIU
„Wykonanie remontu komina żelbetonowego h=80m na terenie Ciepłowni C3 w Pionkach.”
I. Nazwa oraz adres zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o., ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki
NIP 796-294-31-74, REGON 142896450
E-mail: pwkc@pionki.pl
Tel./fax (48) 385 25 14
Adres strony internetowej (URL): www.pwkc.pl; http://www.pwkc.pl/zamowienia-publiczne ;
http://bip.pionki.pl/strona-24-przedsiebiorstwo_wodno_kanalizacyjno.html
- Rodzaj zamawiającego:
Zamawiający sektorowy
- Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony na podstawie Regulaminu udzielania zamówień wprowadzonego zarządzenia Zarządu Spółki nr 5/2016 z dnia 09.06.2016 dla zamówienia na dostawy i usługi o wartości nieprzekraczającej równowartości 418.000,00 euro (w zakresie zamówień sektorowych); z pominięciem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.)
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane CPV 45000000 – 7
45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej
45.44.21.21 - Malowanie budowli
45.44.21.00 – Roboty malarskie
45.26.21.00 – Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45.31.12.00 – Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
- Miejsce realizacji (lokalizacja)
Ciepłownia PWKC w Pionkach
ul. Zakładowa 7
26-670 Pionki
- 3. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Wykonanie remontu komina żelbetonowego h=80m na terenie Ciepłowni C3 w Pionkach.”
- 1. Zakres remontu obejmuje:
a) Remont powierzchni zewnętrznej płaszcza trzonu żelbetowego komina
b) Oczyszczenie i zabezpieczenie antykoryzyjne zestawem epoksydowo-poliuretanowym dolną i środkową galerię i drabinę wraz z koszem osłonowym poza górnym odcinkiem przeznaczonym do wymiany.
c) Oczyszczenie głowicy komina, a w przypadku zauważonych nieszczelności lub pęknięć powierzchni górnych w miejsca takie należy osłonić blachą ołowianą grubości 4-5mm,
d) Wykonanie i zamontowanie otok odgromowy i czterech nowych iglic odgromowych z pręta o średnicy 20mm o długości 2.0m.
e) Połączenie iglic bednarką ocynkowaną 25x5mm ze zwodem pionowym.
f) Wymianę górnego odcinek zwodu pionowego/bednarka 25x5mm/
g) Remont przewodu spalinowego komina polegający na oczyszczeniu powierzchni i uzupełnieniu ubytków otuliny zbrojenia. Uzupełnienie przewodu spalinowego o brakujący górny odcinek/ok 1.3m/. Należy na przewodzie żarobetonowym wykonać wieniec wzmacniający, a jednocześnie wyrównujący górną krawędź. Wieniec o przekroju 14x30cm zbroić prętami Φ10 w czterech poziomach po 2 pręty, rozstawione na wysokości co 8 cm. Zastosować strzemiona z pręta 6mm co 25cm.Wienieć wykonać z żarobetony klasy B15MPa. Pozostały odcinek uzupełnienia wymurować z cegły kominowej grubości 15cm lub kształtek kwasoodpornych. Przerwę dylatacyjną pod płytami głowić uszczelnić sznurem termoodpornym do 4000C. Demontaż płyt głowic w celu sprawdzenia ich stanu technicznego, a w przypadku przydatności do dalszego wykorzystania, ich ponowne właściwe ułożenie.
h) Oczyszczenie i uzupełnienie otuliną zbrojenia na odsłoniętych prętach przewodu wewnętrznego.
i) Uzupełnienie granulatem izolacji termicznej.
j) Po wykonaniu remontu płaszcza betonowego, wykonać należy malowanie przeszkodowe na trzonie komina.
k) Trzon komina należy pomalować(kolorystyka) zgodnie z Dziennikiem Ustawy Nr130 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 czerwca 2003r. w sprawie sposobu oznakowania przeszkód lotniczych wraz z umieszczeniem logo PWKC. Rodzaj farby został podany w ekspertyzie technicznej lub równoważne.
l) Prace remontowe komina będą prowadzone podczas postoju ciepłowni.
m) Na trzonie komina zamontowane są anteny telefonii komórkowej. Z uwagi na zapewnienie ciągłości nadawania, niemożliwe jest wyłączenie wszystkich anten podczas prowadzenia prac remontowych. Prace należy wykonywać przy pracujących nadajnikach.
n) W razie konieczności należy ustalić z nadawcami komórkowymi terminy osłabienia mocy nadawania, bądź w skrajnych przypadkach całkowite wyłączenie anten nadawczych. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz z telefonami i nazwiskami osób reprezentującymi nadawców. Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie kontenerów telefonii cyfrowej usytuowanych przy kominie. W przypadku uszkodzenia instalacji telefonii komórkowej w trakcie trwania prac na kominie wszelkimi poniesionymi kosztami z tym związanymi zostanie obarczony Wykonawca.
- 2. Zamawiający posiada ekspertyzę (orzeczenie techniczne przeglądu i ocena stanu technicznego komina żelbetonowego wraz z dokumentacją fotograficzną) z lipca 2016 roku , która w oryginale jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, dział techniczny pok.4
- 3. Wykonawca winien opracować i wykonać projekt remontu komina żelbetonowego w oparciu o wizję lokalną i ekspertyzę orzeczenia technicznego jakie posiada Zamawiający z lipca 2016 roku dotyczącą oceny stanu technicznego konstrukcji komina żelbetonowego.
- 4. Zamawiający informuje iż przez użycie w ekspertyzie technicznej symboli lub nazw własnych należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w dokumentacji ekspertyzy (orzeczenia technicznego). Zaoferowane wyposażenie musi spełniać europejskie i polskie wymogi bezpieczeństwa, w tym certyfikat CE.
- 5. Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z obiektem, na którym będzie prowadzone zadanie remontowe.
- 6. Zamawiający zobowiązuje Oferentów do dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna winna zostać przeprowadzona po uprzednim zgłoszeniu mailem tego faktu Zamawiającemu. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Oferenta będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy.
V. Termin realizacji zadania:
1) termin rozpoczęcia zadania - po podpisaniu umowy;
2) termin przedłożenia kompletnej dokumentacji Zamawiającemu celem uzgodnienia rozwiązań technologicznych - do dnia 01.06.2017 r.;
3) termin przejęcia placu budowy i rozpoczęcia robót ( po przedłożeniu niezbędnych uzgodnień i pozwoleń ) - do dnia 05.06.2017 r.;
4) termin zakończenia robót i zgłoszenia do odbioru - do dnia 11.09.2017 r.;
5) termin odbioru końcowego – do dnia 15.09.2017 r.
6) Terminy wykonania robót objętych niniejszą umową ulegną zmianie w przypadku:
a) przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego;
b) opóźnienia przekazania przez Zamawiającego placu budowy.
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 ust. Pzp.
- Przed przystąpieniem do przetargu wzięli udział w wizji lokalnej,
- Spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
VII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Oferenci w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania
- Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Załącznik nr 2 do SIWZ Wykaz robót budowlanych wraz z referencjami;
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Załącznik nr 3 do SIWZ Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia;
- Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300.000,00 zł.
- Wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ -Oświadczenie dotyczące przesłanek do wykluczenia;
Pozostałe dokumenty, które Oferenci muszą załączyć do oferty.
- Wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ – Oferta na wykonanie usługi
- Referencje potwierdzające należyte wykonanie co najmniej 3 usługi w okresie ostatnich 5 lat odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min.150 000,00 zł. każda.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, za wyjątkiem przedsiębiorców wpisanych do Centralnej Ewidencji o Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Wypełniony Załącznik nr 6 do SIWZ – Protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej.
- Pełnomocnictwo do złożenia oferty – jeżeli oferty nie podpisał sam Wykonawca a uprawnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
VIII. Termin związania ofertą:
Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni. Oferent samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Oferentów o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
IX. Wymagania dotyczące wadium
- Zamawiający żąda od Oferentów wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł (siedmiu tysięcy złotych).
- Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Konto bankowe: ALIOR BANK S.A. w Warszawie
Nr konta bankowego: 69 2490 0005 0000 4530 3911 3993 z dopiskiem ,,Wadium w postępowaniu pn.: „Wykonanie remontu komina żelbetonowego h=80m na terenie Ciepłowni C3 w Pionkach.””
X. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z oferentami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z oferentami
- Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
- p. Robert Pyryt - tel. 48 3852514 lub e-mail r.pyryt@pwkc.pionki.pl
XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Ofertę należy złożyć do dnia 15.05.2017 do godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o. ul. Zakładowa 7, 26–670 Pionki, pokój nr.5 – sekretariat; godziny pracy 7-15.
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
- 3. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego: w dniu 15.05.2017 o godz. 12.45
- 4. Wyniki z postępowania przetargowego zostaną zamieszczone na stronie Zamawiającego
- XII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostaną złożone przez Oferentów nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
- Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium
- I. 90% - cena.
- II. 10% - gwarancja na wykonane roboty
I. Znaczenie procentowe kryterium – 90% - cena.
II. Znaczenie procentowe kryterium – 10% - gwarancja na wykonane roboty
3lata - 6 pkt
4 lata – 8 pkt
5lat i powyżej -10pkt.
Pkc = Łączna ilość punktów, jakie otrzyma oferta z wszystkich kryteriów
Pkc= Pk1+ Pk2
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Oferentowi, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
XIII. Warunki umowy w sprawie zamówienia
1) Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji
2) Oferenci wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialnośc za wykonanie umowy.
- XIV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
- Zamawiający wymaga od Oferenta, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia ryczałtowego brutto przedstawionego w złożonej ofercie.
- Zabezpieczenie będzie służyć pokryciu roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Oferenta.
- Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania nie później niż przed podpisaniem umowy.
- XV. Informacje o ofercie wariantowej i umowie ramowej oraz aukcji elektronicznej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- XVI. Podwykonawstwo
Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza ewentualnie powierzyć podwykonawcom.
- XVII. Zamówienia częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- XVIII. Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego
- XIX. Unieważnienie postępowania
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a) Nie złożono żadnej oferty.
b) Cena najkorzystniejsza oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania, chyba że Zamawiający będzie mógł zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
c) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
ZATWIERDZAM
Prezes Zarządu
Krzysztof Kowal