OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
w postępowaniu o udzielenie klasycznego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022.1710) pn.:
„Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Miasto Pionki oraz gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 01-03-2024r. do 31-05-2025r.”
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Pionki, REGON: 670223468 NIP: 796-295-87-67 adres: Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie,
tel. 48 341 42 01, e-mail: burmistrz@pionki.pl,
Termin składania ofert upływa w dniu 07.12.2023. o godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.12.2023r. o godz. 10:30. w siedzibie Zamawiającego.
Informacja o przetargu została umieszczona w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, pod numerem 2023/S 212-668787 w dniu 3.11.2023 r.
Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca0d8aff-7a33-11ee-9aa3-96d3b4440790
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” na stronie prowadzonego postępowania, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
Pozostałe informacje o zamówieniu zawarte są na stronie prowadzonego postępowania.
(-) Burmistrz Miasta Pionki
Dokumentacja przetargowa ze strony e-zamówienia znajduje się w linku: