L.dz. PWKC/637/2017 Pionki 12.07.2017r.
OGŁOSZENIE O ZAMóWIENIU
„Inżynier Kontraktu dla projektu
pn.: „Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w mieście Pionki” wraz ze świadczeniem usługi nadzoru autorskiego projektanta.”
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej : tak
Nazwa projektu lub programu: Projektu „Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w mieście Pionki nr POIS.02.03.00-00-0047/16” W RAMACH DZIAŁANIA 2.3 „Gospodarka Wodno – Ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020”.
Postępowania prowadzonego jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2015.2164 t. j. z późn. zm.) na wykonanie usługi na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych Zamawiającego (Zarządzenie nr 5/2016 Prezesa Spółki PWKC w Pionkach Sp. z o.o. z dnia 09.06.2016r.).
I. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
ul. Zakładowa 7; Pionki 26-670 woj. mazowieckie, państwo Polska,
NIP 796 294 31 74 REGON 142896450
KOD NUTS : PL128
tel./fax.48 3852514 ; e-mail pwkc@pionki.pl ; www.pwkc.pl
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Spółka prawa handlowego
3) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) http://www.pwkc.pl/zamowienia-publiczne ;
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia : tak
http://www.pwkc.pl/zamowienia-publiczne ;
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie : nie
II. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMóWIENIA
1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Inżynier Kontraktu dla projektu pn.: „Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w mieście Pionki wraz ze świadczeniem usługi nadzoru autorskiego projektanta.”
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny : nie
2) Rodzaj zamówienia: usługi
3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: nie
4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Inżynier kontraktu” dla Projektu pn.: „Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w mieście Pionki wraz ze świadczeniem usługi nadzoru autorskiego projektanta.” realizowanego w ramach Projektu Funduszu Spójności poprzez Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach”, oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu”. Usługa Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usługi nadzoru autorskiego projektanta, realizowana w ramach Projektu, polegać będzie na nadzorze technicznym i merytorycznym od czasu podpisania umowy przez cały okres realizacji Projektu tj. nadzorze, koordynacji i zakończeniu całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Projektu wraz z jego rozliczeniem. Oznacza to co najmniej pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, kontroli zgodności wykonywanych robót m. in. z dokumentacją projektową, wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, kontroli zgodności wykonywanych dostaw i usług z dokumentacją projektowo techniczną i treścią oferty wykonawcy Projektu, sporządzanie raportów, koordynowanie rozliczeń finansowych Projektu oraz uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym.
4.2. Szczegółowy zakres usług świadczonych w ramach sprawowania usługi Inżyniera kontraktu oraz opis sposobu ich wykonywania określa Część III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
5) Wspólny słownik zamówień (CPV):
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
6) Termin wykonania zamówienia
6.1. Wykonawca realizować będzie umowę od daty jej podpisania przez Zamawiającego
i Wykonawcę, do daty zakończenia.
6.2. Datą zakończenia jest data zatwierdzenia przez Zamawiającego Raportu Końcowego
z wykonania usług w ramach niniejszej umowy.
6.3. W okresie obowiązywania umowy opisanym w ust. 1 Zamawiający przewiduje następujący harmonogram świadczenia usług przez Wykonawcę:
6.3.1. Planowany termin zakończenia zadań Projektu – do 31 grudnia 2019 r.
6.3.2. Planowany termin zakończenia obowiązków Inżyniera Kontraktu – do 31 marca 2020 r.
6.4. W przypadku wydłużenia czasu trwania robót budowlanych, terminy i okres wykonywania usługi Wykonawcy może ulec przedłużeniu o kolejny czas oznaczony.
6.5. Po zakończeniu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji.
III. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: zgodnie z zapisem pkt 9 CZĘŚĆ I SIWZ – Instrukcja dla Wykonawców (IDW)
2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
2.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w §5 pkt 21 lit. a)- l) Regulaminu udzielania zamówień publicznych Zamawiającego (Zarządzenie Nr 5/2016 Prezesa Spółki PWKC w Pionkach Sp. z o.o. z dnia 9 czerwca 2016 r.) .
2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2.3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w §5 pkt 21 lit. a) - l) Regulaminu udzielania zamówień publicznych Zamawiającego (Zarządzenie Nr 5/2016 Prezesa Spółki PWKC w Pionkach Sp. z o.o. z dnia 9 czerwca 2016 r.).
2.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów.
2.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotów udostępniających Wykonawcy swoje zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, w zakresie, w którym powoływał się na zasób podmiotu trzeciego.
2.6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy:
2.6.1 nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą;
2.6.2 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
2.6.3 nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
2.6.4 należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2015.184 z późn. zm.), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2.6.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny, kadrowy, wiedza i doświadczenie, a także sytuacja ekonomiczna i finansowa, którymi dysponują lub będą dysponować.
2.6.6 W celu przeliczenia na PLN wszystkich wartości i danych finansowych podanych w innych walutach, Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) aktualny na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem:
http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm
2.6.7 Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. 0 IDW, dołączonych do oferty.
2.6.8 Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTóW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKóW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
3.1. Dokumentami i oświadczeniami potwierdzającymi brak podstaw do wykluczenia, o którym mowa w punkcie 9.1.1. niniejszej SIWZ są:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Wypełniony Załącznik nr 4 do IDW Oświadczenie dotyczące przesłanek do wykluczenia,
3.2. Dokumentami i oświadczeniami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 9.1.2 niniejszej SIWZ muszą być:
3.2.1. Wypełniony Załącznik nr 2 do IDW – Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, których mowa w punktach 9.1.2.1, 9.1.2.2 oraz 9.1.2.3 niniejszej SIWZ.
3.2.2. Wypełniony Załącznik nr 5 do IDW – Wykaz wykonanych usług, spełniających wymagania określone w punkcie 9.1.2.1 niniejszej SIWZ wraz z podaniem zakresu nadzorowanych robót, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane.
3.2.3. Wypełniony Załącznik nr 6 do IDW – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniających wymagania określone w punkcie 9.1.2.4 niniejszej SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3.2.4. Wypełniony Załącznik nr 8 do IDW - Oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień.
3.2.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając dokument (np. zobowiązanie) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z powyższego dokumentu (np. zobowiązania) (Załącznik nr.7 do IDW – Zobowiązanie) musi wynikać w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3.2.6. Pozostałe dokumenty, które Wykonawcy muszą załączyć do oferty.
a) Wypełniony Załącznik nr 1 do IDW – Oferta na wykonanie usługi, wraz z Tabelą kalkulacji ceny oferty:
b) Wypełniony Załącznik nr 3 do IDW – Oświadczenie dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie wskazanym w rzepisie art. 5 pkt 21 Regulaminu udzielania zamówień, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1.000.000,- PLN.
f) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, za wyjątkiem przedsiębiorców wpisanych do Centralnej Ewidencji o Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
g) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
h) Pełnomocnictwo do złożenia oferty – jeżeli oferty nie podpisał sam Wykonawca a uprawnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
3.3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 10.1 i 10.2 niniejszej SIWZ bez względu na to, czy podmioty będą brały lub nie będą brały udział w postępowaniu.
3.4. Wykonawca przedkłada wraz z ofertą oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,– sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW.
3.5. Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane. Zastrzeżenie następuje poprzez oznaczenie każdej strony takiego dokumentu, w prawym górnym rogu, klauzulą „Poufne”.
IV. SEKCJA IV: PROCEDURA
1) OPIS
1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
1.2. Zamawiający żąda wniesienia wadium: tak,
Informacja na temat wadium
a) Wykonawca obowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych);
b) Wadium może być wnoszone w:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
1.3. Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
1.4. Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie
Informacje dodatkowe:
1.5. Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej :nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: nie
1.6. Wymaga się złożenia oferty uzupełniającej: nie
Dopuszcza się złożenie oferty uzupełniającej :nie
1.7. Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (nie dotyczy)
1.8. Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: nie
1.9. Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : nie
2) KRYTERIA OCENY OFERT
2.1. Kryteria oceny ofert:
2.2.1. Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena (C) brutto - 100
3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: nie dotyczy
4) Licytacja elektroniczna: nie dotyczy
5) ZMIANA UMOWY
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jednakże Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty oraz określa w części II SIWZ § 15 – Wzór umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia – warunki takiej zmiany.
6) OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
6.1.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę przygotowaną w języku polskim, w formie pisemnej, trwałą techniką pisarską (tj.: uniemożliwiającą usunięcie bez pozostawienia śladów), pismem czytelnym, w jednym egzemplarzu, o treści zgodnej ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1 do IDW.
6.2. We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczątki zawierającego, co najmniej oznaczenie nazwy (firmy) i siedziby oraz numer NIP.
6.3. Podstawą opracowania oferty jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Do każdej oferty należy załączyć:
- Dokumenty i oświadczenia, o których mowa pkt. 10 IDW;
- Kserokopię polecenia dokonania przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu.
6.4. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę, bądź osobę upoważnioną do działania w jego imieniu. W przypadku podpisania oferty i załączników przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo (rodzajowe).
6.5. W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla osoby działającej w ich imieniu (jeden z Wykonawców, bądź osoba trzecia). Wszelka korespondencja przekazywana będzie osobie, działającej w ich imieniu.
6.6. Ewentualne poprawki w ofercie powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem zgodnie z pkt.6.4
6.7. Wszystkie składane wraz z ofertą ewentualne kserokopie dokumentów muszą być czytelne i potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez osobę podpisującą ofertę.
6.8. Dokumenty załączone do oferty nie podlegają zwrotowi.
6.9. Zaproponowana w ofercie cena musi być wyrażona liczbą oraz słownie.
6.10.Wszystkie karty oferty oraz załączniki muszą być połączone w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie. Wszystkie strony oferty oraz załączników, zawierające jakąkolwiek treść muszą być kolejno ponumerowane.
6.11. Ofertę składa się w zaklejonej, nienaruszonej, nieprzezroczystej kopercie oznaczonej nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, z napisem: „Oferta – Inżynier Kontraktu dla Projektu pn.: „Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w mieście Pionki” wraz ze świadczeniem usługi nadzoru autorskiego projektanta.” Nie otwierać przed 26.07.2017 godz. 13.15.
6.12. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie Wykonawcę.
7) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
7.1. Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
7.1.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Prezesa Zarządu Spółki mieszczącej się przy ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki :godziny pracy 7-15 w nieprzekraczalnym terminie:
do dnia |
26.07.2017 r. |
do godz. |
13.00 |
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie
Wskazać powody: nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
7.2. Termin związania ofertą:
7.2.1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni.
7.2.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7.2.3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą. z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
7.2.4. Odmowa wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą nie powoduje utraty wadium.
7.2.5. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7.3. Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
7.4. Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: nie
7.5. O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: nie
7.6 Informacje dodatkowe: brak
7.7 W załączeniu:
7.7.1. SIWZ CZĘŚĆ I Instrukcja dla Wykonawców (IDW)
1) Załącznik nr 1 do IDW – Oferta na wykonanie usługi
2) Załącznik nr 2 do IDW – Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,
3) Załącznik nr 3 do IDW – Oświadczenie dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
4) Załącznik nr 4 do IDW – Oświadczenie dotyczące przesłanek do wykluczenia,
5) Załącznik nr 5 do IDW – Wykaz wykonanych usług,
6) Załącznik nr 6 do IDW – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
7) Załącznik nr 7 do IDW – Zobowiązanie podwykonawcy
8) Załącznik nr 8 do IDW - Oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień
9) Załącznik nr 9 do IDW- Projekt budowlano-wykonawczy „Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w mieście Pionki”.
10) Załącznik nr 10 do IDW - Regulaminu udzielania zamówień publicznych Zamawiającego (Zarządzenie Nr 5/2016 Prezesa Spółki PWKC w Pionkach Sp. z o.o. z dnia 9 czerwca 2016 r.)
7.2.2. SIWZ CZĘŚĆ II Wzór Umowy w sprawie zamówienia
7.2.3 SIWZ CZĘŚĆ III – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
Prezes Zarządu
(-) Krzysztof Kowal