Sygnatura postepowania: PWKC/984/2017 Pionki 13.11.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie dla zamówienia o wartości poniżej równowartości 30 000 euro, tj. o wartości poniżej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy
z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych Zamawiającego (zarządzenie nr 5/2016 Prezesa spółki PWKC w Pionkach sp. z o.o. 09.06.2016r)
- Zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Spółka z o.o.
Adres do korespondencji: ul. Zakładowa 7 , 26-670 Pionki
tel.: 48 385 25 14, fax: 48 385 25 14, e-mail: pwkc@pionki.pl
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych w ilości ok 1000 m3, zwany dalej „przedmiotem zamówienia”.
Postępowanie dla zamówienia o wartości poniżej równowartości 30 000 euro, tj. o wartości poniżej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych prowadzone w trybie zapytania ofertowego, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych Zamawiającego (zarządzenie nr 5/2016 Prezesa spółki PWKC w Pionkach sp. z o.o. 09.06.2016r)
- Opis przedmiotu zamówienia.
2.1 Specyfikacja głównych wymagań
a) Przedmiotem zamówienia jest jednorazowe wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu komunalnych osadów ściekowych (kod odpadu 19 08 05) poprzez odzysk w procesie R3 lub R 10.
b) Przedmiot zamówienia stanowią osady ściekowe wytworzone
w oczyszczalni ścieków w Pionkach przy ul. Dr Marii Garszwo 99.
c) Przewidywana przez Zamawiającego ilość osadów będąca przedmiotem zamówienia wynosi około 2500 m3.
d) Okres odwadniania i zagospodarowania osadu wynosi 3 tygodnie od dnia podpisania umowy.
e) Załadunek osadu leży po stronie Wykonawcy.
f) Ważenie samochodów z osadem odbywać się będzie na wadze Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania:
1) Odwadnianie ustabilizowanego osadu komunalnego ze zbiornika na obiekcie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Pionkach w ilości ok 1000 m3 o uwodnieniu ok. 97% oraz transport i zagospodarowanie odwodnionego osadu zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm).
2) Opracowanie, w imieniu Zamawiającego, dokumentacji dotyczącej stosowania komunalnych osadów ściekowych na glebach, na których planuje się przeprowadzenie procesu zagospodarowania osadów jako część zadania nr 1, w tym przeprowadzenie wymaganych badań gruntu,
w przypadku prowadzenia odzysku w procesie R 10.
Realizacja zadania nr 2 wymagana jest w przypadku przeprowadzenia odzysku osadów w sposób określony w art. 96 ust. 1 ustawy
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
2.2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości komunalnych osadów ściekowych, co nie stanowi odstąpienia od umowy w całości ani w części.
2.3 Przewidywana ilość komunalnych osadów ściekowych do odwodnienia 1000 m3.
2.4 Wyniki badań komunalnych osadów ściekowych stanowią załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
2.5 Wykonawca ma prawo do wykonania na własny koszt badań osadów dla potrzeb sporządzania oferty.
2.6 Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy – wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego – w ciągu 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze jego oferty.
2.7 Wykonawca jest związany ofertą 30 dni.
2.8 Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2.9 Termin rozpoczęcia świadczenia usługi ustala się od dnia podpisania umowy.
3 Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1) Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) Wypełniony czytelnie i podpisany przez Wykonawcę Formularz Cenowo-Ofertowy – załącznik nr 1.
b) Aktualna decyzja na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów o kodzie 19 08 05
c) Aktualna decyzja na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania poprzez odzysk w procesie R3 odpadów o kodzie 19 08 05
d) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4 Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faxu lub drogą elektroniczną.
5 Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Paweł Ostrowski tel. 510-096-556.
6 Miejsce składania ofert.
a) Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem: „Oferta na odbiór, transport i przetwarzanie komunalnych osadów ściekowych – NIE OTWIERAĆ do 21.11.2017r godz. 12.00”.
za pośrednictwem poczty, innego doręczyciela lub osobiście w biurze Zamawiającego przy ul. Zakładowej 7 w Pionkach w terminie 21.11.2017r. do godz. 12.00.
b) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.11.2017r o godz.12.15 w biurze Zamawiającego przy ul. Zakładowej 7 w Pionkach.
7 Opis sposobu obliczania ceny.
1) Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2) Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do pełnych złotych – oraz słownie.
3) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym odbywać się będą w złotych polskich.
8 Informacje o formalnościach.
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wszystkich oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym oferentem po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wynajmującego, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. odwołanie, skarga.
5) Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
6) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub wariantowych.
7) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
8) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wykonawcy stanowiącego załącznik nr 3 do „Zapytania ofertowego”.
Prezes Zarządu Spółki
(-) Krzysztof Kowal