Nr referencyjny PWKC/02/ZP/2019 Pionki, 08 maja 2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie dla zamówienia o wartości poniżej równowartości 30 000 euro,
tj. o wartości poniżej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r.
- Prawo zamówień publicznych
1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o., 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7
Adres do korespondencji: PWKC w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7
tel.: 48 385 25 14, e-mail: pwkc@pionki.pl
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Zakup i dostawę odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków czystości i ochrony indywidualnej dla pracowników Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z o.o.”
2. Opis przedmiotu zamówienia.
1) Specyfika głównych wymagań:
a) Zakup i dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków czystości
i ochrony indywidualnej dla pracowników Zamawiającego, do magazynu Zamawiającego w Pionkach przy ul. Zakładowej 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.
b) Podane ilości odzieży, obuwia oraz środków czystości i ochrony indywidualnej zawarte w Załączniku nr 1 są ilościami szacunkowymi, co oznacza, że ilości w/w asortymentu, mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie.
c) W przypadku, gdy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy w/w asortymentu w ilości określonej w Załączniku nr 1 z powodu mniejszych niż planowane potrzeby w tym zakresie, Wykonawca nie będą przysługiwać żaden roszczenia z tego tytułu.
d) W przypadku zakupu przez Zamawiającego większej ilości w/w asortymentu niż wynikające z zestawienia zawartego w Załączniku nr 1, Wykonawca zobowiązany jest dokonać sprzedaży i dostarczenia tego asortymentu zgodnie z postanowieniami zawartymi w umowie, z zastosowaniem ceny określonej w Formularzu cenowo – ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2.
e) Sprzedaż przez Wykonawcę odzieży, obuwia roboczego, środków czystości i ochrony indywidualnej nie będzie czynnością jednorazową, lecz będzie następowała sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego.
2) Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 3.
3) Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV: kod główny 18.10.00.00-0; 18.20.00.00-1.
4) Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
5) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1) Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowo – cenowy,
wg. załączonego wzoru ZAPYTANIA OFERTOWEGO,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną na e-mail: pwkc@pionki.pl.
5. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:
a) w sprawach proceduralnych – Hanna Kupisz, tel.: 48 3852520 email: pwkc@pionki.pl
b) w sprawach merytorycznych – Robert Kucułyma tel. 609345141 email: pwkc@pionki.pl
6. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7 lub przesłać na adres Zamawiającego, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zakup i dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków czystości i ochrony indywidualnej dla pracowników Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z o.o. NIE OTWIERAĆ PRZED DATA 15 maja 2019 r.. GODZ. 12.15”,w terminie do dnia 15 maja 2019 r. do godz. 12.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 15 maja 2019 r., o godzinie 12.15. Otwarcie ofert jest jawne.
7. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1) Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2) Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
8. Kryterium oceny ofert, ich znaczenie oraz sposób oceny ofert
1) Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz nieodrzuconych będą oceniane według następujących kryteriów i wag: Cena = 100%
2) Zamawiający wybierze najkorzystniejszą z ofert, która uzyska największą liczbę punktów wyliczonych wg wzoru: C=Cn/Cb*100
Cn – cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
9. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w zapytaniu cenowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o w/w kryterium.
10. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5) Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik Nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik Nr 2 – Formularz ofertowo-cenowy
Załącznik Nr 3 – Wzór umowy
ZATWIERDZAM
Prezes Zarządu Spółki
(-) Robert Pyryt