Sygnatura postępowania: PWKC/1117/2017 Pionki, dn. 18 grudnia 2017 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
"Dostawa energii elektrycznej dla PWKC Pionki Sp. z o.o.”
Sekcja I: Podmiot zamawiający
I.1)Nazwa i adresy
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki
Osoba do kontaktów: Robert Pyryt Tel.: +48 483852514, 603 25 05 14
Sławomir Drózd tel. 601 650 292
E-mail: pwkc@pionki.pl, r.pyryt@pwkc.pionki.pl
Adresy internetowe: www.pwkc.pl, www.bip.pionki.pl,
I.2)Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień wprowadzonego zarządzeniem Zarządu Spółki nr 5/2016 z dnia 09.06.2016 dla zamówienia na dostawy i usługi o wartości powyżej równowartości 30.000,00 euro i nieprzekraczającej równowartości 418.000,00 euro „zwanego dalej regulaminem zamówień” (w zakresie zamówień sektorowych); z pominięciem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2017.poz1579 z późn. zm.), na wykonanie dostaw:
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.pwkc.pl, www.bip.pionki.pl,
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Nazwa i krótki opis:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w okresie od 01.02.2018 r. do 31.01.2019 r. o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 4.120.164 kWh.
2) Kody CPV09000000-3 – produkty naftowe, paliwa, energia elektryczna i inne źródła energii
09300000-2 – energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 – elektryczność
II.2)Informacje o częściach
Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II.3) Informacja o zamówieniach wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.4)Miejsce świadczenia usług
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Obiekty Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o., ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki według załącznika nr 1 do SIWZ,
II.5) Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: od 01.02.2018 r. do 31.01.2019 r.
Umowa będzie obowiązywać od dnia jej podpisania do dnia 31.01.2019, jednakże sprzedaż energii elektrycznej będzie realizowana nie wcześniej niż od dnia wskazanego w załączniku nr 1 do SIWZ, tj. od 01.02.2018 dla każdego PPE i po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy u OSD.
II.6)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena - Waga: 100pkt
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
- W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca składając ofertę wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, na podstawie aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. 2017 poz. 220z późn. zm.);
2) posiada obowiązującą umowę zawartą z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S.A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do obiektów Zamawiającego;
3) posiadają wiedzę i doświadczenie:
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca składając ofertę wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, spośród głównych dostaw wykonał należycie co najmniej 2 dostawy energii elektrycznej na rzecz 2 różnych odbiorców, których wartość roczna każdej z nich nie była niższa niż 2400 MWh. Załącznik nr 10 do SIWZ; Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (zakończone), lecz także wykonywane, w takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku powyżej;
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
III.1.4)Wymagane wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2. Wykonawca może wnieść wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Spółki
Sekcja IV: Procedura
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Miejsce oraz termin składania ofert
Data: 29/12/2017 roku do godz.10:00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Zakładowej 7, 26-670 Pionki.
IV.2.2)Języki, w których można sporządzać ofertę: Polski
IV.2.3 )Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
1.Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związana ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IV.2.7) Miejsce oraz termin otwarcia ofert
Data: 29/12/2017 roku o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Zakładowej 7, 26-670 Pionki.
Sekcja V: Inne informacje:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest:
a) w siedzibie zamawiającego: ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki,
b) na stronie internetowej Zamawiającego.
Prezes Zarządu Spółki
(-) Krzysztof Kowal