ZAPYTANIE OFERTOWE
do postępowania prowadzonego w trybie zapytania cenowego w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień publicznych” wprowadzony Zarządzeniem Zarządu Spółki Nr 5/2016 z dnia 09 czerwca 2016 r.
1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o., ul. Zakładowa 7. 26-670 Pionki
Adres do korespondencji: ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki
tel.: 48 385 25 14, fax: 48 385 25 14, e-mail: pwkc@pionki.pl
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na :
,,Świadczenie usługi odwodnienia ustabilizowanego osadu komunalnego kod odpadu 190805”.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
Jednorazowe świadczenie usługi odwodnienia ustabilizowanego osadu komunalnego kod odpadu 190805”.
2. Wymagania dotyczące procesu odwodnienia osadu:
1. Ilość osadu przeznaczonego do odwodnienia ok 2500 m3. Całkowita ilość będzie określona na podstawie zapotrzebowania Centralnej Oczyszczalni Ścieków.
2. Gwarantowany końcowy stopień odwodnienia osadu – nie mniej niż 19% smo na wyjściu z urządzenia odwadniającego. Odwodniony osad musi posiadać konsystencję stałą pozwalającą na bezproblemowy załadunek i transport z wykorzystaniem przyczep ciągnikowych bez ryzyka wycieków. Odciek z urządzenia musi być klarowny a stężenie zawiesiny ogólnej nie może być wyższe niż 200 mg/l.
3. Wykonawca przystąpi do realizacji usługi odwodnienia w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od momentu otrzymania zamówienia.
4. Wykonawca musi zagwarantować gotowość do prowadzenia procesu odwadniania zarówno w dni robocze jak i weekendowe– będzie to uzależnione od bieżącej sytuacji technologicznej na oczyszczalni ścieków.
5. Usługa musi być realizowana w systemie całodobowym 24 h/d. Wymagany czas realizacji usługi odwodnienia 1500 m3 – nie dłużej niż 7 dni od momentu rozpoczęcia prac natomiast w przypadku objętości 2500 m3 – nie dłużej niż 14 dni od momentu rozpoczęcia prac.
6. Wykonawca musi dysponować minimum 2 urządzeniami przewoźnymi tak, by w razie poważnej awarii jednego z nich mógł podstawić w ramach umowy drugie urządzenie. Maksymalny czas na podstawienie drugiego urządzenia – nie dłużej niż 12 godzin od przerwania usługi odwadniania.
7. Łączna moc urządzeń zainstalowanych na stacji odwadniania osadu nie może być wyższa niż 20 kW.
3. Wynajmujący zobowiązany jest do zawarcia umowy - wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego w ciągu trzech dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze jego oferty.
4. Wynajmujący związany jest ofertą 30 dni.
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. Termin rozpoczęcia świadczenia usługi w zakresie zamówienia
Termin rozpoczęcia świadczenia usługi ustala się od dnia podpisania umowy.
7. Dokumenty, jakie Wynajmujący powinien załączyć do oferty:
1) Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez Wynajmującego FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY – załącznik Nr 1.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wynajmujący).
8. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wynajmujący oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawca mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
9. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcą.
Osobą uprawnioną do kontaktu i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Paweł Ostrowski telefon 510 096 556, email: p.ostrowski@pionki.pl, pwkc@pionki.pl
10. Miejsce składania ofert.
a) Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem: „Świadczenie usługi odwodnienia ustabilizowanego osadu komunalnego kod odpadu 190805”.
– NIE OTWIERAĆ do 4.08.2017r. godz. 12:00”, za pośrednictwem poczty
(innego doręczyciela) lub osobiście w biurze Zamawiającego przy ul. Zakładowej 7 w
Pionkach. w terminie do 4.08.2017r roku do godz. 12.00
b) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 4.08.2017 roku o godz. 1215 w biurze Zamawiającego przy ul. Zakładowej 7 w Pionkach.
11. Opis sposobu obliczania ceny.
1) Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
2) Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wynajmującym odbywać się będą
w złotych polskich.
12. Informacje o formalnościach.
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym oferentem po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wynajmującego, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3) Jeżeli Wynajmujący, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Do prowadzonego postępowania nie przysługują oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5) Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
6) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
7) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
8) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto.
9) Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami dostępne jest na stronie:
(-) Krzysztof Kowal
Prezes Zarządu Spółki