Data modyfikacji | Element | Opis | Użytkownik | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024-08-20 07:44:22 | Wydział Komunalny i Ochrony Środowiska - KŚ | Publikacja | Anna Kutyła | ||||||||||||||||||||
2024-08-20 07:44:17 | Wydział Komunalny i Ochrony Środowiska - KŚ | Zapis tymczasowy
Treść (pl):
Do zadań Wydziału Komunalnego i Ochrony Środowiska należy w szczególności: 1. Wykonywanie zadań gminy, wynikających z przepisów ustawy o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy, w tym w szczególności: 1) podejmowanie działań dla zapewnienia właściwego gospodarowania gminnym zasobem mieszkaniowym oraz sporządzanie założeń do planu Gospodarki Zasobem Mieszkaniowym Gminy; 2) prowadzenie rejestru zasobów lokalowych; 3) rozpatrywanie i załatwianie wniosków o najem lokali; 4) zapewnienie publikacji wyników rozpatrywania i realizacji wniosków o najem lokali; 5) obsługa społecznej komisji mieszkaniowej; 6) naliczanie należnych gminie opłat czynszowych i niezależnych od czynszu, w tym pisemne powiadamianie lokatorów o wszelkich zmianach w tym zakresie; 7) windykacja należności czynszowych oraz niezależnych od właściciela, związanych z administrowaniem lokali; 8) prowadzenie postępowań sądowych oraz egzekucji komorniczych z tytułu zaległości czynszowych i niezależnych od właściciela; 9) nawiązywanie i rozwiązywanie zawartych w imieniu Gminy Miasta Pionki umów najmu lokali mieszkalnych; 10) rozliczanie mediów w budynkach będących wyłączną własnością gminy; 11) prowadzenie prac związanych z kreowaniem i realizacją programu gospodarowania gminnym zasobem mieszkaniowym; 12) reprezentowanie Gminy Miasta Pionki jako współwłaściciela we wspólnotach, polegające na wykonywaniu uprawnień przysługujących współwłaścicielowi nieruchomości przy ustaleniu zakresu, kosztów, sposobu finansowania i terminów planowanych remontów lub modernizacji budynku oraz bieżąca współpraca z zarządami wspólnot; 13) nadzór i kontrola w zakresie formalnym, rzeczowym i finansowym nad realizacją w imieniu miasta zadań w remontowanych lokalach, w tym opiniowanie stanu technicznego lokali z mieszkaniowego zasobu gminy; 14) organizacja, odbieranie lokali, rozliczanie napraw i remontów oraz współpraca w zakresie modernizacji i inwestycji dotyczących mieszkaniowego zasobu gminy; 15) wykonywanie obowiązków właściciela, wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy oraz kontrola nad podmiotami, którym powierzono administrowanie komunalnym zasobem mieszkaniowym; 16) prowadzenie administracyjnej obsługi komisji windykacyjnej; 17) wykonywanie obowiązków sprawozdawczości statystycznej i innych. 2. Wykonywanie zadań gminy, wynikających z ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, w tym szczególności:
a) opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, b) ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, c) prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części,
a) realizacj zadań gminy w zakresie ochrony zwierząt oraz koordynacja działań wiązanych z ochroną bezdomnych zwierząt, b) prowadzenie spraw w zakresie myślistwa i łowiectwa na terenie gminy, c) współpraca z organizacjami rządowymi, samorządowymi i stowarzyszeniami na rzecz rolnictwa i środowiska, d) utrzymanie mogił żołnierskich i cmentarzy wojennych, e) nadzór nad podmiotem zarządzającym cmentarzem komunalnym, f) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem zieleni terenów gminnych, w tym sadzenie i usuwanie drzew g) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości na terenach gminnych – zielonych, drogach i placach w granicach administracyjnych gminy i administrowanych przez gminę, h) organizowanie i nadzór nad naprawami i remontami oświetlenia ulicznego, i) organizowanie i zarządzenie komunikacją miejską, wtym analiza i przygotowywanie projektów rozkładówjazdy oraz zarządzanie wiatami przystankowymi, 22) przygotowywanie projektów regulaminów utrzymania czystościi porządku oraz realizacja zadań przyjętych w tym regulaminie. 23) nadzór nad funkcjonowaniem targowisk miejskich. 3. Wykonywanie zadań gminy z zakresu ochrony środowiska: 1) Kontrola przestrzegania i stosowania przepisów ustaw: Prawoochrony środowiska, Prawowodne, o ochronie przyrody, o odpadach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz podejmowanie działań w celu realizacji obowiązków gminy wynikających z wymienionych ustaw, a w szczególności: a) wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,
|
|||||||||||||||||||||
2024-07-31 12:34:45 | Wydział Komunalny i Ochrony Środowiska - KŚ | Publikacja | Anna Kutyła | ||||||||||||||||||||
2024-07-31 12:34:41 | Wydział Komunalny i Ochrony Środowiska - KŚ | Zapis tymczasowy
Autor: Anna Kutyła
Treść (pl):
Do zadań Wydziału Komunalnego i Ochrony Środowiska należy w szczególności: 1. Wykonywanie zadań gminy, wynikających z przepisów ustawy o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy, w tym w szczególności: 1) podejmowanie działań dla zapewnienia właściwego gospodarowania gminnym zasobem mieszkaniowym oraz sporządzanie założeń do planu Gospodarki Zasobem Mieszkaniowym Gminy; 2) prowadzenie rejestru zasobów lokalowych; 3) rozpatrywanie i załatwianie wniosków o najem lokali; 4) zapewnienie publikacji wyników rozpatrywania i realizacji wniosków o najem lokali; 5) obsługa społecznej komisji mieszkaniowej; 6) naliczanie należnych gminie opłat czynszowych i niezależnych od czynszu, w tym pisemne powiadamianie lokatorów o wszelkich zmianach w tym zakresie; 7) windykacja należności czynszowych oraz niezależnych od właściciela, związanych z administrowaniem lokali; 8) prowadzenie postępowań sądowych oraz egzekucji komorniczych z tytułu zaległości czynszowych i niezależnych od właściciela; 9) nawiązywanie i rozwiązywanie zawartych w imieniu Gminy Miasta Pionki umów najmu lokali mieszkalnych; 10) rozliczanie mediów w budynkach będących wyłączną własnością gminy; 11) prowadzenie prac związanych z kreowaniem i realizacją programu gospodarowania gminnym zasobem mieszkaniowym; 12) reprezentowanie Gminy Miasta Pionki jako współwłaściciela we wspólnotach, polegające na wykonywaniu uprawnień przysługujących współwłaścicielowi nieruchomości przy ustaleniu zakresu, kosztów, sposobu finansowania i terminów planowanych remontów lub modernizacji budynku oraz bieżąca współpraca z zarządami wspólnot; 13) nadzór i kontrola w zakresie formalnym, rzeczowym i finansowym nad realizacją w imieniu miasta zadań w remontowanych lokalach, w tym opiniowanie stanu technicznego lokali z mieszkaniowego zasobu gminy; 14) organizacja, odbieranie lokali, rozliczanie napraw i remontów oraz współpraca w zakresie modernizacji i inwestycji dotyczących mieszkaniowego zasobu gminy; 15) wykonywanie obowiązków właściciela, wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy oraz kontrola nad podmiotami, którym powierzono administrowanie komunalnym zasobem mieszkaniowym; 16) prowadzenie administracyjnej obsługi komisji windykacyjnej; 17) wykonywanie obowiązków sprawozdawczości statystycznej i innych. 2. Wykonywanie zadań gminy, wynikających z ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, w tym szczególności:
a) opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, b) ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, c) prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części,
a) realizacj zadań gminy w zakresie ochrony zwierząt oraz koordynacja działań wiązanych z ochroną bezdomnych zwierząt, b) prowadzenie spraw w zakresie myślistwa i łowiectwa na terenie gminy, c) współpraca z organizacjami rządowymi, samorządowymi i stowarzyszeniami na rzecz rolnictwa i środowiska, d) utrzymanie mogił żołnierskich i cmentarzy wojennych, e) nadzór nad podmiotem zarządzającym cmentarzem komunalnym, f) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem zieleni terenów gminnych, w tym sadzenie i usuwanie drzew g) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości na terenach gminnych – zielonych, drogach i placach w granicach administracyjnych gminy i administrowanych przez gminę, h) organizowanie i nadzór nad naprawami i remontami oświetlenia ulicznego, i) organizowanie i zarządzenie komunikacją miejską, wtym analiza i przygotowywanie projektów rozkładówjazdy oraz zarządzanie wiatami przystankowymi, 22) przygotowywanie projektów regulaminów utrzymania czystościi porządku oraz realizacja zadań przyjętych w tym regulaminie. 23) nadzór nad funkcjonowaniem targowisk miejskich. 3. Wykonywanie zadań gminy z zakresu ochrony środowiska: 1) Kontrola przestrzegania i stosowania przepisów ustaw: Prawoochrony środowiska, Prawowodne, o ochronie przyrody, o odpadach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz podejmowanie działań w celu realizacji obowiązków gminy wynikających z wymienionych ustaw, a w szczególności: a) wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,
| |||||||||||||||||||||
2022-08-08 11:17:31 | Wydział Komunalny i Ochrony Środowiska - KŚ | Edycja Strony | Karol Łobodziec | ||||||||||||||||||||
2022-01-05 10:12:00 | Wydział Komunalny i Ochrony Środowiska - KŚ | Edycja Strony | Anna Kutyła |
Historia zmian strony - Wydział Komunalny i Ochrony Środowiska - KŚ