Remont garaży przy budynku Urzędu Miasta Pionki
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku PDF
- Kontakt z Urzędem
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
W imieniu Gminy Miasto Pionki zapraszam do złożenia oferty na remont garaży przy budynku Urzędu Miasta Pionki przy ul. Al. Jana Pawła II 15 w Pionkach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej pod ogłoszeniem.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 8 tygodni od daty podpisania umowy.
Oferty należy składać do dnia 20.09.2021 r. do godz. 13.00.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat – osobiście, faxem, pocztą lub na adres e-mail
(-) Burmistrz Miasta Pionki
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku PDF
- Kontakt z Urzędem