Do zadań Wydziału Gospodarowania Mieniem Gminy należy między innymi:
Prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta.
Wydawanie informacji o funkcji terenów.
Zadania wynikające z ustawy o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami.
Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem nazw ulic.
Prowadzenie spraw związanych z numeracją porządkową nieruchomości.
Rozgraniczenia nieruchomości.
Podziały nieruchomości.
Ustalanie odszkodowań za grunty przejęte pod drogi w wyniku zatwierdzenia podziału nieruchomości, na wniosek właściciela.
Prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem prawa wieczystego użytkowania gruntów w prawo własności na rzecz osób fizycznych, prawnych oraz spółdzielni mieszkaniowych.
Prowadzenie rejestru mienia gminnego.
Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gruntami mienia gminnego w tym:
sprzedaż,
zamiana,
wieczyste użytkowanie,
zarząd,
dzierżawa,
użytkowanie i użyczenie.
Sprzedaż nieruchomości gminnych, w tym lokale mieszkalne i użytkowe.
Nabywanie nieruchomości na rzecz Gminy.
Prowadzenie spraw związanych z aktualizacją opłat rocznych za zarząd, użytkowanie wieczyste i dzierżawy.
Prowadzenie spraw związanych z realizacją prawa pierwokupu.
Regulowanie stanu prawnego nieruchomości mienia komunalnego.
Regulowanie stanu prawnego dróg gminnych, w tym realizacja odszkodowań.
Prowadzenie postępowań w sprawach opłat adiacenckich ustalanych w związku ze wzrostem wartości nieruchomości spowodowanych: budową infrastruktury technicznej (Dział III Rozdział 7 ugn), podziałem nieruchomości (Dział III Rozdział 1 ugn) i scaleniem.
Ustalenie opłaty tzw. rentą planistyczną w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (art. 36 i 37 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).
Prowadzenie spraw związanych z unormatywnianiem działek budowlanych na rzecz wspólnot mieszkaniowych – art. 209a ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem gruntów mienia gminnego pod inwestycje.
Anna Kutyła
2024-09-19 08:05:10
Wydział Gospodarowania Mieniem Gminy - GM
Publikacja
Anna Kutyła
2024-09-19 08:05:07
Wydział Gospodarowania Mieniem Gminy - GM
Zapis tymczasowyTreść (pl):
Wydział Gospodarowanie Mieniem Gminy -GM
Telefon:
Anna Sot-Karwicka - kierownik
Planowanie przestrzenne i numeracja porządkowa:
Anna Sot-Karwicka 605 308 383, 48 341 42 15
Sylwia Sałek - 048 341 42 15
Gospodarowanie mieniem:
Zbigniew Warchoł - 048 341 42 16
Użytkowanie wieczyste:
Marek Konofalski - 048 341 42 16
Dzierżawa, najem:
Dorota Mężyk- 048 341 42 16
Gospodarowanie mieniem (teren PRONITU):
Paulina Janowicz - 785 911 569
Ewidencja gruntów i budynków:
Marzena Czaplińska - 048 341 42 18
Fax:
048 - 312 11 02
Email:
burmistrz@pionki.pl
Pokój:
212, 213, 214, 215
Pracownicy:
Marek Konofalski
Marzena Czaplińska
Sylwia Sałek
Paulina Janowicz
Zbigniew Warchoł
Do zadań Wydziału Gospodarowania Mieniem Gminy należy między innymi:
Prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta.
Wydawanie informacji o funkcji terenów.
Zadania wynikające z ustawy o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami.
Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem nazw ulic.
Prowadzenie spraw związanych z numeracją porządkową nieruchomości.
Rozgraniczenia nieruchomości.
Podziały nieruchomości.
Ustalanie odszkodowań za grunty przejęte pod drogi w wyniku zatwierdzenia podziału nieruchomości, na wniosek właściciela.
Prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem prawa wieczystego użytkowania gruntów w prawo własności na rzecz osób fizycznych, prawnych oraz spółdzielni mieszkaniowych.
Prowadzenie rejestru mienia gminnego.
Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gruntami mienia gminnego w tym:
sprzedaż,
zamiana,
wieczyste użytkowanie,
zarząd,
dzierżawa,
użytkowanie i użyczenie.
Sprzedaż nieruchomości gminnych, w tym lokale mieszkalne i użytkowe.
Nabywanie nieruchomości na rzecz Gminy.
Prowadzenie spraw związanych z aktualizacją opłat rocznych za zarząd, użytkowanie wieczyste i dzierżawy.
Prowadzenie spraw związanych z realizacją prawa pierwokupu.
Regulowanie stanu prawnego nieruchomości mienia komunalnego.
Regulowanie stanu prawnego dróg gminnych, w tym realizacja odszkodowań.
Prowadzenie postępowań w sprawach opłat adiacenckich ustalanych w związku ze wzrostem wartości nieruchomości spowodowanych: budową infrastruktury technicznej (Dział III Rozdział 7 ugn), podziałem nieruchomości (Dział III Rozdział 1 ugn) i scaleniem.
Ustalenie opłaty tzw. rentą planistyczną w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (art. 36 i 37 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).
Prowadzenie spraw związanych z unormatywnianiem działek budowlanych na rzecz wspólnot mieszkaniowych – art. 209a ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem gruntów mienia gminnego pod inwestycje.
Anna Kutyła
2024-09-19 07:59:53
Wydział Gospodarowania Mieniem Gminy - GM
Publikacja
Anna Kutyła
2024-09-19 07:59:49
Wydział Gospodarowania Mieniem Gminy - GM
Zapis tymczasowyTreść (pl):
Wydział Gospodarowanie Mieniem Gminy -GM
Telefon:
Anna Sot-Karwicka - kierownik
Planowanie przestrzenne i numeracja porządkowa:
Anna Sot-Karwicka 605 308 383, 48 341 42 15
Sylwia Sałek - 048 341 42 15
Gospodarowanie mieniem:
Zbigniew Warchoł - 048 341 42 16
Użytkowanie wieczyste:
Marek Konofalski - 048 341 42 16
Dzierżawa, najem:
Dorota Mężyk- 048 341 42 16
Gospodarowanie mieniem (teren PRONITU):
Paulina Janowicz - 785 911 569
Ewidencja gruntów i budynków:
Marzena Czaplińska - 048 341 42 18
Fax:
048 - 312 11 02
Email:
burmistrz@pionki.pl
Pokój:
212, 213, 214, 215
Pracownicy:
Marek Konofalski
Dorota Mężyk
Anna Sot-Karwicka
Marzena Czaplińska
Sylwia Sałek
Paulina Janowicz
Zbigniew Warchoł
Do zadań Wydziału Gospodarowania Mieniem Gminy należy między innymi:
Prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta.
Wydawanie informacji o funkcji terenów.
Zadania wynikające z ustawy o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami.
Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem nazw ulic.
Prowadzenie spraw związanych z numeracją porządkową nieruchomości.
Rozgraniczenia nieruchomości.
Podziały nieruchomości.
Ustalanie odszkodowań za grunty przejęte pod drogi w wyniku zatwierdzenia podziału nieruchomości, na wniosek właściciela.
Prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem prawa wieczystego użytkowania gruntów w prawo własności na rzecz osób fizycznych, prawnych oraz spółdzielni mieszkaniowych.
Prowadzenie rejestru mienia gminnego.
Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gruntami mienia gminnego w tym:
sprzedaż,
zamiana,
wieczyste użytkowanie,
zarząd,
dzierżawa,
użytkowanie i użyczenie.
Sprzedaż nieruchomości gminnych, w tym lokale mieszkalne i użytkowe.
Nabywanie nieruchomości na rzecz Gminy.
Prowadzenie spraw związanych z aktualizacją opłat rocznych za zarząd, użytkowanie wieczyste i dzierżawy.
Prowadzenie spraw związanych z realizacją prawa pierwokupu.
Regulowanie stanu prawnego nieruchomości mienia komunalnego.
Regulowanie stanu prawnego dróg gminnych, w tym realizacja odszkodowań.
Prowadzenie postępowań w sprawach opłat adiacenckich ustalanych w związku ze wzrostem wartości nieruchomości spowodowanych: budową infrastruktury technicznej (Dział III Rozdział 7 ugn), podziałem nieruchomości (Dział III Rozdział 1 ugn) i scaleniem.
Ustalenie opłaty tzw. rentą planistyczną w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (art. 36 i 37 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).
Prowadzenie spraw związanych z unormatywnianiem działek budowlanych na rzecz wspólnot mieszkaniowych – art. 209a ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem gruntów mienia gminnego pod inwestycje.
Informatyzacja Urzędu Miasta i
miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach”
Projekt
współfinansowany przez Unię Europejską w ramach
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Mazowieckiego 2007-2013