Data modyfikacji |
Element |
Opis |
Użytkownik |
2024-07-15 09:23:09 |
Informacja o wyniku drugiego przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż działki nr 379/7 |
Utworzenie strony
Publikacja od: 2024-07-15 09:21:04
Archiwalna od:
Grafika zajawkowa:
Pokazuj w menu: Tak
Ukryj: Nie
Promowana: Nie
Pokazuj treść: Tak
Pokazuj zajawkę: Tak
Ukryj zajawki podstron: Nie
Link bezpośredni:
Cel linku: W tym samym oknie
Autor: zbigniew.warchol
wytworzyl:
data_wytworzenia:
Tytuł (pl): Informacja o wyniku drugiego przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż działki nr 379/7
META tytuł (pl): Informacja o wyniku drugiego przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż działki nr 379/7
Multimedia:
Aktualności: |
zbigniew.warchol |
2024-07-12 15:10:38 |
Oświadczenia majątkowe za 2023 rok |
Publikacja |
Milena Pawłowicz - Michalska |
2024-07-12 15:10:30 |
Oświadczenia majątkowe za 2023 rok |
Zapis tymczasowy
Autor: Milena Pawłowicz - Michalska |
Milena Pawłowicz - Michalska |
2024-07-12 15:09:51 |
Oświadczenia majątkowe za 2023 rok |
Usunięto załącznik
Oświadczenie majątkowe Dyrektora PSP Nr 5 w Pionkach - Pani Barbary Glimasińskiej.pdf |
Milena Pawłowicz - Michalska |
2024-07-12 11:49:55 |
Zaproszenie do składania ofert w sprawie: wyłonienia dostawcy artykułów spożywczych. 2024/2025 |
Publikacja |
Michał Warchoł |
2024-07-12 11:49:50 |
Zaproszenie do składania ofert w sprawie: wyłonienia dostawcy artykułów spożywczych. 2024/2025 |
Zapis tymczasowy
Treść (pl): Załącznik nr 1 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130 000 zł
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi Nr 5 im. Jana Pawła II w Pionkach
zaprasza
do złożenia oferty/udziału w rozpoznaniu cenowym w sprawie: wyłonienia dostawcy artykułów spożywczych w okresie: 2.09.2024 r. – 30.06.2025 r. – na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy − Prawo zamówień publicznych.
- Ofertę należy złożyć:
- w jednej zamkniętej kopercie, w sekretariacie szkoły,
- faksem na numer 48 312 17 37
- przesłać e-mailem na adres psp-5@pionki.pl
- Na kopercie/faksie/w e-mailu należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy i napis: „Rozpoznanie cenowe na: Dostawcę artykułów spożywczych”
- Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa artykułów spożywczych na stołówkę szkolną zorganizowaną w PSP Nr 5 w Pionkach zgodnie ze wzorem formularza oferty.
- Dostawca zobowiązany będzie do dostarczania asortymentu w ilości zgodnej z zamówieniem i terminem wskazanym przez odbiorcę (godzina dostawy 7:00 – 8:00 rano).
- Towar powinien być dostarczony oznakowanym środkiem transportu.
- Dostawca mięs, nabiału, mrożonek zobowiązany jest dostarczać towar oznakowanym środkiem transportu z kontrolowaną temperaturą wewnętrzną.
- Dostarczane produkty spożywcze nie mogą posiadać cech nieświeżości takich jak:obcy zapach, wysuszenie lub inne znaki organoleptyczne.
- W przypadku niewywiązania się z któregokolwiek punktu umowy przedłożonych warunków, umowa zawarta z dostawcą ulega natychmiastowemu rozwiązaniu bez wypowiedzenia.
- Termin realizacji zamówienia: od 02.09.2024 r. do 30.06.2025 r.
- Termin złożenia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia: 13.08.2024 r. do godz. 1400.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
Dyrektor Szkoły - mgr Barbara Glimasińska ul. Targowa 9, 26-670 Pionki - sekretariat Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi Nr 5, tel. 48 312-17-37.
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający wyśle do wykonawcy zamówienie/zlecenie/umowę w sprawie zamówienia publicznego*
Informacje dotyczące zawierania umowy: Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający wyśle do wykonawcy zamówienie w sprawie zamówienia publicznego*.
W załączniku:
- Wzór formularza oferty.
Pionki, dnia 05.07.2024 r. |
Michał Warchoł |