Załącznik nr 1
do Regulaminu udzielania zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza 130 000 zł
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi Nr 5
im. Jana Pawła II w Pionkach
zaprasza
do złożenia oferty/udziału w rozpoznaniu cenowym w sprawie:
transportu żywności
– na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy − Prawo zamówień publicznych.
- Ofertę należy złożyć:
- w jednej zamkniętej kopercie, w sekretariacie szkoły
- przesłać faksem na numer 48 312-17-37
- przesłać e-mailem na adres psp-5@pionki.pl
- Na kopercie/faksie/w e-mailu należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: „Rozpoznanie cenowe na: TRANSPORT ŻYWNOŚCI”
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Odbieranie gotowych produktów żywnościowych – gorących posiłków z Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 w Pionkach i dostarczanie ich do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pionkach
- Transport ten będzie się odbywał na terenie Gminy Miasto Pionki za pomocą środka transportu przystosowanego do przewozu żywności, stanowiącego własność Wykonawcy, posiadającego decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego do prowadzenia działalności w zakresie przewozu żywności pochodzenia zwięrzęcego i niezwierzęcego. Użyty do przewozu środek transportu będzie wymagania higieniczne i sanitarne w zakresie przewozu żywności.
- Termin realizacji zamówienia: od 02.09.2024 r. do 30.06.2025 r.
- Termin złożenia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 13.08.2024 r., do godz. 1400. - Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
Dyrektor Szkoły - mgr Barbara Glimasińska
ul. Targowa 9, 26-670 Pionki - sekretariat Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi Nr 5, tel. 48 312-17-37. - Informacje dotyczące zawierania umowy:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający wyśle do wykonawcy zamówienie/zlecenie/umowę w sprawie zamówienia publicznego*
W załączniku:
- Wzór formularza oferty.
Pionki, dnia 05.07.2024 r.