Zakup i dostawa materiałów biurowych w okresie 02.01.2024 - 31.12.2024
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku PDF
- Kontakt z Urzędem
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
W imieniu Zamawiającego, tj.Gminy Miasta Pionki, zapraszam do złożenia oferty na zakup i dostawę materiałów biurowych w okresie 02.01.2024 - 31.12.2024, zgodnie z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać na formularzu Oferta, w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat – osobiście, pocztą lub na adres e-mail:
.
Oferty należy składać do 13 grudnia 2023 do godz. 12:00
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku PDF
- Kontakt z Urzędem