Modernizacja podjazdu przy budynku OSP w Pionkach
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku PDF
- Kontakt z Urzędem
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
W imieniu Gminy Miasta Pionki zapraszam do złożenia oferty na wykonanie zadania „Modernizacja podjazdu przy budynku OSP”.
Termin wykonania zamówienia: 8 tygodni od daty podpisania umowy.
Miejsce, sposób oraz termin składania ofert:
- Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat – osobiście, pocztą lub na adres e-mail ,
(w tytule e-maila lub na opisie koperty proszę wpisać „Oferta – Modernizacja podjazdu przy budynku OSP)
- Oferty należy składać do dnia 12.09.2022 r. do godz. 10.00
- Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pliku poniżej.
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku PDF
- Kontakt z Urzędem