Wykonanie modernizacji chodnika przy ul. H. Sienkiewicza w Pionkach
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku PDF
- Kontakt z Urzędem
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
W imieniu Gminy Miasto Pionki zapraszam do złożenia oferty na wykonanie modernizacji chodnika przy ul. H. Sienkiewicza w Pionkach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej pod ogłoszeniem.
Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście
w siedzibie Zamawiającego-Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15,26-670 Pionki, pok.nr 205 lub telefonicznie pod numerem tel. 516-276-314.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 12 tygodni od daty podpisania umowy.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta Pionki, Al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat – osobiście, faxem, pocztą lub na adres e-mail:
Oferty należy składać do dnia 7.06.2021r. do godz. 13.00.
(-) Burmistrz Miasta Pionki
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku PDF
- Kontakt z Urzędem